PTA (FINAL YEAR PROJECT)

       Assalamualaikum... taun nie merupakan tahun ke-3 di Unimas, bermakna ini adalh tahun terakhir aku di sini, project tahun akhir merupakan satu daripada mimpi ngeri oleh budak2 universiti..haha..
     

       tentang project tahun akhir aku, tajuk yang aku buat adalah.. "work family conflict among married employeess and satisfaction"


...ermm susah tu mmg susah..dari awal2 lagi....nak lulus tajuk sahaja amek masa hampir sebulan lebih,  lebih kurang 6-7 kali jumpa supervisor baru laaa lulus tajuk woo!!..baru lulu tajuk x masuk bab2 lain lagi....bila jumpa yang terkali laen dier cakap, "ur tesis should do in english"...dier takut term2 yg di terjemahkan salah...haha...aduiyaii....aku dah la slow lam bi nie...hermm..tpi x pa aku akan cuba tg terbaek dan semampu mungkin,insyaAllah berjaya dengan cemerlang.......


                                                 

Comments

Popular posts from this blog

Perkelahan di Pantai Pasir Pandak, Sarawak

Definition of intervention

Ahmad Deedat(part 2)